Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Deklaracja Dostępności

Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://ordntomaszow.bip.wikom.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 05 stycznia 2016.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 21 listopada 2021.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Strona zawiera odnośniki do stron zewnętrznych, które są częściowo zgodne z ustawą.
  • W zakładce „Kontrole” znajdują się pliki niedostępne cyfrowo ( scany) zgodnie z ustawą z 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, rozdział 2, art.6, pkt 4, ppkt a, tiret 2

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Data sporządzenia deklaracji: 05 kwietnia 2022.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Wiktor Węglarski

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna

Budynek główny – jest to budynek jednokondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem oddany do użytku w 1993roku. Budynek parterowy, do którego prowadzi wjazd od ulicy Podleśnej i dojście przez furtkę od ulicy Jana Pawła II 64/66.

Na parkingu wyznaczone są dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych i dwa miejsca dla samochodów służbowych.

Główne wejście znajduje się od strony parkingu, nie jest zabezpieczone bramkami, a drzwi wejściowe do budynku posiadają system automatycznego otwierania na czujnik ruchu. Budynek nie jest wyposażony w windę.

W budynku nie występują bariery architektoniczne, w całości został przystosowany do użytku dla osób niepełnosprawnych, jak również poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Drugie wejścia (wyjścia ewakuacyjne) do budynku nie posiadają schodów, tylko podjazdy dla wózków inwalidzkich. Pomieszczenia zaaranżowane są w sposób logiczny.

Ogólne oświetlenie sztuczne pomieszczeń równomiernie oświetla całą ich powierzchnię.

W budynku znajdują się wydzielone toalety, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Budynek  na planie prostokąta, po obwodzie ścian zewnętrznych posiada gabinety rehabilitacyjne (jeden gabinet hydromasażu, jeden gabinet masażu leczniczego, cztery sale gimnastyczne, trzy gabinety fizykoterapii, jeden gabinet lekarski, jeden gabinet terapii ręki, jeden gabinet pedagoga, jeden gabinet psychologa, oraz jedna klasopracownia), trzy pomieszczenia administracyjne, jedna serwerownia, jedno pomieszczenie socjalne.

Informacja znajduje się po lewej stronie od głównego wejścia do budynku.

Jednocześnie wzdłuż ww. pomieszczeń od strony wnętrza budynku znajduje się korytarz w kształcie litery U.

W centralnej części budynku zlokalizowano jedno pomieszczenie świetlicy, gabinet komory hiperbarycznej, jeden gabinet do terapii sensorycznej, jedno pomieszczenie gospodarcze, jedną składnice akt oraz dwa sanitariaty dla pacjentów i dwa sanitariaty dla personelu.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.