Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dział Administracyjno-Techniczny

Do podstawowych zadań Działu Administracyjno –Technicznego należy, w szczególności:

  1. dbanie o sprawną organizację pracy sekretariatu Ośrodka;
  2. dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  3. kontrola obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  4. prowadzenie i archiwizowanie korespondencji;
  5. współpraca z samorządową jednostką organizacyjną pod nazwą Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki w zakresie niezbędnych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych zadań określonych w Statucie tej jednostki organizacyjnej, zgodnie z obowiązującymi procedurami, sporządzanie obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych;
  6. przygotowanie wszelkiego rodzaju umów i ich aktualizacja, prowadzenie rejestru;
  7. obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących, prowadzenie książki nadawczej;
  8. zabezpieczenie techniczno-eksploatacyjnego funkcjonowania Ośrodka w sposób zapewniający sprawne i ciągłe wykonywanie zadań statutowych Ośrodka;
  9. zaopatrywanie Ośrodka, przy zastosowaniu przepisów o udzielaniu zamówień publicznych, we wszystkie konieczne artykuły, wyposażenie oraz realizowanie zakupów inwestycyjnych;
  10. kontrola faktur pod względem zastosowania procedur w zakresie zamówień publicznych;
  11. realizowanie zamówień wewnętrznych na środki, materiały eksploatacyjne i wyposażenie techniczne po akceptacji Dyrektora Ośrodka;
  12. prowadzenie ewidencji ilościowej i zarządzania majątkiem poprzez wprowadzanie danych i bieżącą aktualizację majątku Ośrodka zgodną ze stanem fatycznym, ze spisami inwentarzowymi i odpowiedzialności poszczególnych pracowników znajdujących się w każdym pomieszczeniu jednostki;
  13. prowadzenie ilościowo wartościowej ewidencji zapasów znajdujących się w magazynie artykułów gospodarczych, biurowych i medycznych;
  14. czuwanie nad bezpieczeństwem i sprawnym działaniem urządzeń technicznych, gospodarczych, samochodu oraz obiektów znajdujących się na terenie Ośrodka, a także dbanie o czystość terenu i stan budynków Ośrodka;
  15. bieżąca konserwacja, usuwanie drobnych awarii oraz naprawy sprzętu gospodarczego, samochodu, mebli itp.;
  16. załatwianie spraw dotyczących innych napraw przekraczających możliwości techniczne Ośrodka i nadzór nad nimi;
  17. wydawanie, rozliczanie i ewidencja kart drogowych kierowcy;
  18. przewóz dzieci do placówek oświatowych na zajęcia oraz w drodze powrotnej, a także podczas zorganizowanych wyjazdów, wycieczek itp., przewóz korespondencji Ośrodka;
  19. współpraca ze stacją monitorowania alarmów - nadzór nad prawidłowym działaniem monitoringu Ośrodka;
  20. prowadzenie prawidłowej, oszczędnej gospodarki paliwami, materiałami i energią;
  21. współdziałanie z pozostałymi działami i stanowiskami w zakresie realizowanych zadań statutowych Ośrodka;
  22. współpraca z podmiotami w zakresie dbania o właściwy stan i bezpieczeństwo mienia Ośrodka;
  23. nadzór i kontrola terenu podczas wynajmu terenu Ośrodka przez osoby trzecie;
  24. sprawowanie i nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu sanitarno - technicznego kompleksu basenowego otwartego znajdującego się na terenie Ośrodka;
  25. nadzór i kontrola nad poprawnym postępowaniem z kluczami i prawidłowym zabezpieczeniem pomieszczeń i obiektu Ośrodka;
  26. obsługa i prowadzenie strony internetowej www.ordntomaszowmaz.pl oraz Fan Page Ośrodka;
  27. obsługa firmowej poczty elektronicznej;
  28. nadzór nad osobami skierowanymi z sądu do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w Ośrodku;
  29. współpraca z Kuratorami Sądowymi i sporządzanie co miesięcznych harmonogramów osób skierowanych przez sąd do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w Ośrodku;
  30. przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, zmianami stanowisk pracy i okresowymi zastępstwami;
  31. prowadzenie akt osobowych pracowników, ich ewidencji, spraw dotyczących urlopów pracowniczych oraz związanych z czasową niezdolnością do pracy z powodu choroby, opieki lub macierzyństwa;
  32. kontrola dyscypliny pracy i wykorzystania czasu pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
  33. wydawanie pracownikom dokumentów dotyczących ich zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  34. załatwianie wszelkich spraw związanych z przechodzeniem pracowników na renty i emerytury;
  35. prowadzenie spraw związanych z kształceniem, dokształcaniem i doskonaleniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
  36. gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie obowiązującej dokumentacji oraz prowadzenie składnicy akt, w tym dokumentacji medycznej;
  37. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka zgodnych z zakresem kompetencji i kwalifikacjami.
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim
odpowiada: Marta Goździk
data: 24-11-2022
wytworzył: Wiktor Węglarski
data: 24-11-2022
data: 24-11-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 24-11-2022 - Edycja treści
  • 21-11-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 88