Dział Administracyjno-Techniczny
Do podstawowych zadań Działu Administracyjno –Technicznego należy, w szczególności:
- dbanie o sprawną organizację pracy sekretariatu Ośrodka;
- dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- kontrola obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
- prowadzenie i archiwizowanie korespondencji;
- współpraca z samorządową jednostką organizacyjną pod nazwą Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki w zakresie niezbędnych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych zadań określonych w Statucie tej jednostki organizacyjnej, zgodnie z obowiązującymi procedurami, sporządzanie obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych;
- przygotowanie wszelkiego rodzaju umów i ich aktualizacja, prowadzenie rejestru;
- obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących, prowadzenie książki nadawczej;
- zabezpieczenie techniczno-eksploatacyjnego funkcjonowania Ośrodka w sposób zapewniający sprawne i ciągłe wykonywanie zadań statutowych Ośrodka;
- zaopatrywanie Ośrodka, przy zastosowaniu przepisów o udzielaniu zamówień publicznych, we wszystkie konieczne artykuły, wyposażenie oraz realizowanie zakupów inwestycyjnych;
- kontrola faktur pod względem zastosowania procedur w zakresie zamówień publicznych;
- realizowanie zamówień wewnętrznych na środki, materiały eksploatacyjne i wyposażenie techniczne po akceptacji Dyrektora Ośrodka;
- prowadzenie ewidencji ilościowej i zarządzania majątkiem poprzez wprowadzanie danych i bieżącą aktualizację majątku Ośrodka zgodną ze stanem fatycznym, ze spisami inwentarzowymi i odpowiedzialności poszczególnych pracowników znajdujących się w każdym pomieszczeniu jednostki;
- prowadzenie ilościowo wartościowej ewidencji zapasów znajdujących się w magazynie artykułów gospodarczych, biurowych i medycznych;
- czuwanie nad bezpieczeństwem i sprawnym działaniem urządzeń technicznych, gospodarczych, samochodu oraz obiektów znajdujących się na terenie Ośrodka, a także dbanie o czystość terenu i stan budynków Ośrodka;
- bieżąca konserwacja, usuwanie drobnych awarii oraz naprawy sprzętu gospodarczego, samochodu, mebli itp.;
- załatwianie spraw dotyczących innych napraw przekraczających możliwości techniczne Ośrodka i nadzór nad nimi;
- wydawanie, rozliczanie i ewidencja kart drogowych kierowcy;
- przewóz dzieci do placówek oświatowych na zajęcia oraz w drodze powrotnej, a także podczas zorganizowanych wyjazdów, wycieczek itp., przewóz korespondencji Ośrodka;
- współpraca ze stacją monitorowania alarmów - nadzór nad prawidłowym działaniem monitoringu Ośrodka;
- prowadzenie prawidłowej, oszczędnej gospodarki paliwami, materiałami i energią;
- współdziałanie z pozostałymi działami i stanowiskami w zakresie realizowanych zadań statutowych Ośrodka;
- współpraca z podmiotami w zakresie dbania o właściwy stan i bezpieczeństwo mienia Ośrodka;
- nadzór i kontrola terenu podczas wynajmu terenu Ośrodka przez osoby trzecie;
- sprawowanie i nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu sanitarno - technicznego kompleksu basenowego otwartego znajdującego się na terenie Ośrodka;
- nadzór i kontrola nad poprawnym postępowaniem z kluczami i prawidłowym zabezpieczeniem pomieszczeń i obiektu Ośrodka;
- obsługa i prowadzenie strony internetowej www.ordntomaszowmaz.pl oraz Fan Page Ośrodka;
- obsługa firmowej poczty elektronicznej;
- nadzór nad osobami skierowanymi z sądu do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w Ośrodku;
- współpraca z Kuratorami Sądowymi i sporządzanie co miesięcznych harmonogramów osób skierowanych przez sąd do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w Ośrodku;
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, zmianami stanowisk pracy i okresowymi zastępstwami;
- prowadzenie akt osobowych pracowników, ich ewidencji, spraw dotyczących urlopów pracowniczych oraz związanych z czasową niezdolnością do pracy z powodu choroby, opieki lub macierzyństwa;
- kontrola dyscypliny pracy i wykorzystania czasu pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
- wydawanie pracownikom dokumentów dotyczących ich zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- załatwianie wszelkich spraw związanych z przechodzeniem pracowników na renty i emerytury;
- prowadzenie spraw związanych z kształceniem, dokształcaniem i doskonaleniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
- gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie obowiązującej dokumentacji oraz prowadzenie składnicy akt, w tym dokumentacji medycznej;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka zgodnych z zakresem kompetencji i kwalifikacjami.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 24-11-2022 - Edycja treści
- 21-11-2021 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 103