Dział Administracyjno-Techniczny
Do podstawowych zadań Działu Administracyjno –Technicznego należy, w szczególności:
- dbanie o sprawną organizację pracy sekretariatu Ośrodka;
 - dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
 - kontrola obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
 - prowadzenie i archiwizowanie korespondencji;
 - współpraca z samorządową jednostką organizacyjną pod nazwą Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki w zakresie niezbędnych do realizacji przez Centrum Usług Wspólnych zadań określonych w Statucie tej jednostki organizacyjnej, zgodnie z obowiązującymi procedurami, sporządzanie obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych;
 - przygotowanie wszelkiego rodzaju umów i ich aktualizacja, prowadzenie rejestru;
 - obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących, prowadzenie książki nadawczej;
 - zabezpieczenie techniczno-eksploatacyjnego funkcjonowania Ośrodka w sposób zapewniający sprawne i ciągłe wykonywanie zadań statutowych Ośrodka;
 - zaopatrywanie Ośrodka, przy zastosowaniu przepisów o udzielaniu zamówień publicznych, we wszystkie konieczne artykuły, wyposażenie oraz realizowanie zakupów inwestycyjnych;
 - kontrola faktur pod względem zastosowania procedur w zakresie zamówień publicznych;
 - realizowanie zamówień wewnętrznych na środki, materiały eksploatacyjne i wyposażenie techniczne po akceptacji Dyrektora Ośrodka;
 - prowadzenie ewidencji ilościowej i zarządzania majątkiem poprzez wprowadzanie danych i bieżącą aktualizację majątku Ośrodka zgodną ze stanem fatycznym, ze spisami inwentarzowymi i odpowiedzialności poszczególnych pracowników znajdujących się w każdym pomieszczeniu jednostki;
 - prowadzenie ilościowo wartościowej ewidencji zapasów znajdujących się w magazynie artykułów gospodarczych, biurowych i medycznych;
 - czuwanie nad bezpieczeństwem i sprawnym działaniem urządzeń technicznych, gospodarczych, samochodu oraz obiektów znajdujących się na terenie Ośrodka, a także dbanie o czystość terenu i stan budynków Ośrodka;
 - bieżąca konserwacja, usuwanie drobnych awarii oraz naprawy sprzętu gospodarczego, samochodu, mebli itp.;
 - załatwianie spraw dotyczących innych napraw przekraczających możliwości techniczne Ośrodka i nadzór nad nimi;
 - wydawanie, rozliczanie i ewidencja kart drogowych kierowcy;
 - przewóz dzieci do placówek oświatowych na zajęcia oraz w drodze powrotnej, a także podczas zorganizowanych wyjazdów, wycieczek itp., przewóz korespondencji Ośrodka;
 - współpraca ze stacją monitorowania alarmów - nadzór nad prawidłowym działaniem monitoringu Ośrodka;
 - prowadzenie prawidłowej, oszczędnej gospodarki paliwami, materiałami i energią;
 - współdziałanie z pozostałymi działami i stanowiskami w zakresie realizowanych zadań statutowych Ośrodka;
 - współpraca z podmiotami w zakresie dbania o właściwy stan i bezpieczeństwo mienia Ośrodka;
 - nadzór i kontrola terenu podczas wynajmu terenu Ośrodka przez osoby trzecie;
 - sprawowanie i nadzór nad prawidłowym utrzymaniem stanu sanitarno - technicznego kompleksu basenowego otwartego znajdującego się na terenie Ośrodka;
 - nadzór i kontrola nad poprawnym postępowaniem z kluczami i prawidłowym zabezpieczeniem pomieszczeń i obiektu Ośrodka;
 - obsługa i prowadzenie strony internetowej www.ordntomaszowmaz.pl oraz Fan Page Ośrodka;
 - obsługa firmowej poczty elektronicznej;
 - nadzór nad osobami skierowanymi z sądu do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w Ośrodku;
 - współpraca z Kuratorami Sądowymi i sporządzanie co miesięcznych harmonogramów osób skierowanych przez sąd do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne w Ośrodku;
 - przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, zmianami stanowisk pracy i okresowymi zastępstwami;
 - prowadzenie akt osobowych pracowników, ich ewidencji, spraw dotyczących urlopów pracowniczych oraz związanych z czasową niezdolnością do pracy z powodu choroby, opieki lub macierzyństwa;
 - kontrola dyscypliny pracy i wykorzystania czasu pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
 - wydawanie pracownikom dokumentów dotyczących ich zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
 - załatwianie wszelkich spraw związanych z przechodzeniem pracowników na renty i emerytury;
 - prowadzenie spraw związanych z kształceniem, dokształcaniem i doskonaleniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
 - gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie obowiązującej dokumentacji oraz prowadzenie składnicy akt, w tym dokumentacji medycznej;
 - wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka zgodnych z zakresem kompetencji i kwalifikacjami.
 
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 24-11-2022 - Edycja treści
 - 21-11-2021 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 158
