Kadra Zarządzająca
Dyrektor mgr Marta Goździk
Tel.: 44 724 10 45
E-mail: ordntm@tomaszow-maz.pl
Do zadań Dyrektora Ośrodka należy:
- Organami Ośrodka są Dyrektor Ośrodka oraz Rada Społeczna Ośrodka.
 - Ośrodkiem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz Dyrektor Ośrodka.
 - Dyrektor Ośrodka wykonuje czynności pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w stosunku do osób zatrudnionych w Ośrodku.
 - Dyrektor Ośrodka podejmuje decyzje dotyczące funkcjonowania Ośrodka i ponosi odpowiedzialność za zarządzanie Ośrodkiem.
 - Dyrektor Ośrodka jest umocowany w granicach udzielonych pełnomocnictw do składania oświadczeń woli oraz do dokonywania czynności, związanych z funkcjonowaniem Ośrodka, mających na celu realizację zadań statutowych Ośrodka.
 - Dyrektor Ośrodka jest uprawniony do wydawania zarządzeń, regulaminów i instrukcji dla realizacji zadań statutowych Ośrodka.
 - Dyrektor w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Społeczną.
 - Do zadań Dyrektora należy w szczególności:
- organizowanie pracy Ośrodka w sposób zapewniający należyte wykonywanie świadczeń zdrowotnych i innych zadań, w warunkach zgodnych z obowiązującymi przepisami i zasadami ustalonymi w umowach;
 - zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych i technicznych do sprawnego funkcjonowania Ośrodka;
 - ustalanie Regulaminów Ośrodka;
 - gospodarowanie mieniem Ośrodka;
 - racjonalne gospodarowanie środkami budżetowymi z uwzględnieniem zasadności i celowości dokonywanych wydatków;
 - bieżący nadzór nad realizacją zadań statutowych Ośrodka;
 - zapewnienie prawidłowej realizacji zadań Ośrodka;
 - dbałość o właściwy dobór personelu oraz organizowanie pracy podległego personelu;
 - opracowywanie rocznych planów finansowych, w tym planów inwestycyjnych;
 - uczestniczenie w posiedzeniach Rady Społecznej.
 
 
Dyrektor Ośrodka przyjmuje zainteresowanych w każdy wtorek 12:00 – 13:00
Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa lek. med. Agnieszka Giza
Tel.: 44 724 10 45
E-mail: gca@ordntomaszowmaz.pl
Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa należy:
- Dyrektor kieruje Ośrodkiem przy pomocy Zastępcy Dyrektora.
 - Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa – w czasie nieobecności Dyrektora kieruje bieżącą działalnością jednostki, za wyjątkiem składania oświadczeń woli w zakresie rozporządzania majątkiem, a do jego zadań należy ponadto:
- organizacja i koordynowanie działalności Ośrodka w sprawach medycznych;
 - zarządzanie i kierowanie pracą Działu Medyczno – Terapeutycznego, w sposób zapewniający efektywną realizację zadań Ośrodka;
 - bezpośrednie nadzorowanie procesu udzielania świadczeń zdrowotnych pod względem medycznym przez podległy mu personel;
 - egzekwowanie przestrzegania przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz uregulowań wewnętrznych Ośrodka;
 - nadzór i współpraca z zespołem terapeutycznym celem ustalenia indywidualnych i kompleksowych programów terapeutycznych oraz doboru metod usprawniania;
 - zabezpieczenie Ośrodka w niezbędne materiały medyczne i sprzęt specjalistyczny; kontrola nad ich racjonalnym wykorzystaniem;
 - prowadzenie dokumentacji lekarskiej i nadzór nad prowadzeniem dokumentacji medycznej w Ośrodku;
 - opracowywanie i wdrażanie procedur medycznych wraz z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych w Ośrodku;
 - nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń i urządzeń;
 - podejmowanie działań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia;
 - sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie wykonywanych zadań;
 - sporządzanie planów urlopów i opiniowanie wniosków o urlop wypoczynkowy dla podległych pracowników;
 - ustalanie harmonogramów pracy w podległym dziale oraz zabezpieczanie zastępstw personelu medycznego;
 - przeciwdziałanie występowaniu w podległym dziale negatywnych zjawisk w stosunkach międzyludzkich, takich jak mobbing, dyskryminacja oraz niezwłoczne wyjaśnianie wszelkich przypadków wskazujących na ich występowanie;
 - wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka.
 
 
W strukturze organizacyjnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim obowiązuje Regulamin Organizacyjny [.docx, 110.41 kB] wprowadzony przez Dyrektora Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim Zarządzeniem nr 8/2022 z dnia 8 listopada 2022 r. [.docx, 14.37 kB]
Oświadczenie majątkowe dyrektora znajduje się na stronie podmiotowej BIP Urzędu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 13-01-2025 - Edycja treści
 - 02-12-2022 - Edycja treści
 - 01-12-2022 - Edycja treści
 - 05-04-2022 - Edycja treści
 - 09-02-2022 - Edycja treści
 - 08-02-2022 - Edycja treści
 - 21-11-2021 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 329
