Kadra Zarządzająca
Dyrektor mgr Marta Goździk
Tel.: 44 724 10 45
E-mail: ordntm@tomaszow-maz.pl
Do zadań Dyrektora Ośrodka należy:
- Organami Ośrodka są Dyrektor Ośrodka oraz Rada Społeczna Ośrodka.
- Ośrodkiem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz Dyrektor Ośrodka.
- Dyrektor Ośrodka wykonuje czynności pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w stosunku do osób zatrudnionych w Ośrodku.
- Dyrektor Ośrodka podejmuje decyzje dotyczące funkcjonowania Ośrodka i ponosi odpowiedzialność za zarządzanie Ośrodkiem.
- Dyrektor Ośrodka jest umocowany w granicach udzielonych pełnomocnictw do składania oświadczeń woli oraz do dokonywania czynności, związanych z funkcjonowaniem Ośrodka, mających na celu realizację zadań statutowych Ośrodka.
- Dyrektor Ośrodka jest uprawniony do wydawania zarządzeń, regulaminów i instrukcji dla realizacji zadań statutowych Ośrodka.
- Dyrektor w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Społeczną.
- Do zadań Dyrektora należy w szczególności:
- organizowanie pracy Ośrodka w sposób zapewniający należyte wykonywanie świadczeń zdrowotnych i innych zadań, w warunkach zgodnych z obowiązującymi przepisami i zasadami ustalonymi w umowach;
- zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych i technicznych do sprawnego funkcjonowania Ośrodka;
- ustalanie Regulaminów Ośrodka;
- gospodarowanie mieniem Ośrodka;
- racjonalne gospodarowanie środkami budżetowymi z uwzględnieniem zasadności i celowości dokonywanych wydatków;
- bieżący nadzór nad realizacją zadań statutowych Ośrodka;
- zapewnienie prawidłowej realizacji zadań Ośrodka;
- dbałość o właściwy dobór personelu oraz organizowanie pracy podległego personelu;
- opracowywanie rocznych planów finansowych, w tym planów inwestycyjnych;
- uczestniczenie w posiedzeniach Rady Społecznej.
Dyrektor Ośrodka przyjmuje zainteresowanych w każdy wtorek 12:00 – 13:00
Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa lek. med. Agnieszka Giza – Cichoń
Tel.: 44 724 10 45
E-mail: gca@ordntomaszowmaz.pl
Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa należy:
- Dyrektor kieruje Ośrodkiem przy pomocy Zastępcy Dyrektora.
- Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa – w czasie nieobecności Dyrektora kieruje bieżącą działalnością jednostki, za wyjątkiem składania oświadczeń woli w zakresie rozporządzania majątkiem, a do jego zadań należy ponadto:
- organizacja i koordynowanie działalności Ośrodka w sprawach medycznych;
- zarządzanie i kierowanie pracą Działu Medyczno – Terapeutycznego, w sposób zapewniający efektywną realizację zadań Ośrodka;
- bezpośrednie nadzorowanie procesu udzielania świadczeń zdrowotnych pod względem medycznym przez podległy mu personel;
- egzekwowanie przestrzegania przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz uregulowań wewnętrznych Ośrodka;
- nadzór i współpraca z zespołem terapeutycznym celem ustalenia indywidualnych i kompleksowych programów terapeutycznych oraz doboru metod usprawniania;
- zabezpieczenie Ośrodka w niezbędne materiały medyczne i sprzęt specjalistyczny; kontrola nad ich racjonalnym wykorzystaniem;
- prowadzenie dokumentacji lekarskiej i nadzór nad prowadzeniem dokumentacji medycznej w Ośrodku;
- opracowywanie i wdrażanie procedur medycznych wraz z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych w Ośrodku;
- nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń i urządzeń;
- podejmowanie działań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia;
- sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie wykonywanych zadań;
- sporządzanie planów urlopów i opiniowanie wniosków o urlop wypoczynkowy dla podległych pracowników;
- ustalanie harmonogramów pracy w podległym dziale oraz zabezpieczanie zastępstw personelu medycznego;
- przeciwdziałanie występowaniu w podległym dziale negatywnych zjawisk w stosunkach międzyludzkich, takich jak mobbing, dyskryminacja oraz niezwłoczne wyjaśnianie wszelkich przypadków wskazujących na ich występowanie;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka.
W strukturze organizacyjnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim obowiązuje Regulamin Organizacyjny [.docx, 110.41 kB] wprowadzony przez Dyrektora Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim Zarządzeniem nr 8/2022 z dnia 8 listopada 2022 r. [.docx, 14.37 kB]
Oświadczenie majątkowe dyrektora znajduje się na stronie podmiotowej BIP Urzędu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 02-12-2022 - Edycja treści
- 01-12-2022 - Edycja treści
- 05-04-2022 - Edycja treści
- 09-02-2022 - Edycja treści
- 08-02-2022 - Edycja treści
- 21-11-2021 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 224