Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kadra Zarządzająca

Dyrektor mgr Marta Goździk

Tel.: 44 724 10 45

E-mail: ordntm@tomaszow-maz.pl


Do zadań Dyrektora Ośrodka należy:

  1. Organami Ośrodka są Dyrektor Ośrodka oraz Rada Społeczna Ośrodka.
  2. Ośrodkiem kieruje i reprezentuje go na zewnątrz Dyrektor Ośrodka.
  3. Dyrektor Ośrodka wykonuje czynności pracodawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy w stosunku do osób zatrudnionych w Ośrodku.
  4. Dyrektor Ośrodka podejmuje decyzje dotyczące funkcjonowania Ośrodka i ponosi odpowiedzialność za zarządzanie Ośrodkiem.
  5. Dyrektor Ośrodka jest umocowany w granicach udzielonych pełnomocnictw do składania oświadczeń woli oraz do dokonywania czynności, związanych z funkcjonowaniem Ośrodka, mających na celu realizację zadań statutowych Ośrodka.
  6. Dyrektor Ośrodka jest uprawniony do wydawania zarządzeń, regulaminów i instrukcji dla realizacji zadań statutowych Ośrodka.
  7. Dyrektor w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Społeczną.
  8. Do zadań Dyrektora należy w szczególności:
    1.  organizowanie pracy Ośrodka w sposób zapewniający należyte wykonywanie świadczeń zdrowotnych i innych zadań, w warunkach zgodnych z obowiązującymi przepisami i zasadami ustalonymi w umowach;
    2. zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych i technicznych do sprawnego funkcjonowania Ośrodka;
    3. ustalanie Regulaminów Ośrodka;
    4. gospodarowanie mieniem Ośrodka;
    5. racjonalne gospodarowanie środkami budżetowymi z uwzględnieniem zasadności i celowości dokonywanych wydatków;
    6. bieżący nadzór nad realizacją zadań statutowych Ośrodka;
    7. zapewnienie prawidłowej realizacji zadań Ośrodka;
    8. dbałość o właściwy dobór personelu oraz organizowanie pracy podległego personelu;
    9. opracowywanie rocznych planów finansowych, w tym planów inwestycyjnych;
    10. uczestniczenie w posiedzeniach Rady Społecznej.

Dyrektor Ośrodka przyjmuje zainteresowanych w każdy wtorek 12:00 – 13:00


Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa lek. med. Agnieszka Giza – Cichoń

Tel.: 44 724 10 45

E-mail: gca@ordntomaszowmaz.pl


Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa należy:

  1. Dyrektor kieruje Ośrodkiem przy pomocy Zastępcy Dyrektora.
  2. Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa – w czasie nieobecności Dyrektora kieruje bieżącą działalnością jednostki, za wyjątkiem składania oświadczeń woli w zakresie rozporządzania majątkiem, a do jego zadań należy ponadto:
    1. organizacja i koordynowanie działalności Ośrodka w sprawach medycznych;
    2. zarządzanie i kierowanie pracą Działu Medyczno – Terapeutycznego, w sposób zapewniający efektywną realizację zadań Ośrodka;
    3. bezpośrednie nadzorowanie procesu udzielania świadczeń zdrowotnych pod względem medycznym przez podległy mu personel;
    4. egzekwowanie przestrzegania przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz uregulowań wewnętrznych Ośrodka;
    5. nadzór i współpraca z zespołem terapeutycznym celem ustalenia indywidualnych i kompleksowych programów terapeutycznych oraz doboru metod usprawniania;
    6. zabezpieczenie Ośrodka w niezbędne materiały medyczne i sprzęt specjalistyczny; kontrola nad ich racjonalnym wykorzystaniem;
    7. prowadzenie dokumentacji lekarskiej i nadzór nad prowadzeniem dokumentacji medycznej w Ośrodku;
    8. opracowywanie i wdrażanie procedur medycznych wraz z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych w Ośrodku;
    9. nadzorowanie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń i urządzeń;
    10. podejmowanie działań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia;
    11. sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie wykonywanych zadań;
    12. sporządzanie planów urlopów i opiniowanie wniosków o urlop wypoczynkowy dla podległych pracowników;
    13. ustalanie harmonogramów pracy w podległym dziale oraz zabezpieczanie zastępstw personelu medycznego;
    14. przeciwdziałanie występowaniu w podległym dziale negatywnych zjawisk w stosunkach międzyludzkich, takich jak mobbing, dyskryminacja oraz niezwłoczne wyjaśnianie wszelkich przypadków wskazujących na ich występowanie;
    15. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Ośrodka.

W strukturze organizacyjnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim obowiązuje Regulamin Organizacyjny [.docx, 110.41 kB] wprowadzony przez Dyrektora Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim Zarządzeniem nr 8/2022 z dnia 8 listopada 2022 r. [.docx, 14.37 kB]

Oświadczenie majątkowe dyrektora znajduje się na stronie podmiotowej BIP Urzędu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego

Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim
odpowiada: Marta Goździk
data: 02-12-2022
wytworzył: Wiktor Węglarski
data: 02-12-2022
data: 02-12-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 02-12-2022 - Edycja treści
  • 01-12-2022 - Edycja treści
  • 05-04-2022 - Edycja treści
  • 09-02-2022 - Edycja treści
  • 08-02-2022 - Edycja treści
  • 21-11-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 220